זה לא הוגן. פשוט לא הוגן וממש לא נעים.
אני עובד קשה בדיוק כמו שני, אם לא יותר ממנה, אני זמין ללקוחות כל הזמן ועושה את המקסימום לסגור את המכירה. זה לא אשמתי שהיא מגיעה מוקדם למשרד כל בוקר ו"שותה" את כל הלידים שנכנסו מאתמול.
למרות שאני גר רחוק יותר וצריך לנסוע ברכבת למשרד, אני אף פעם לא מאחר. אבל תמיד, תמיד כשאני מגיע היא כבר עברה על כל הקריאות ולקחה לעצמה את הסגירות החמות.
חשבתי שאני יכול לסמוך על רוני, שגם מגיע מוקדם, אבל נראה שגם הוא סובל מאותה בעיה בדיוק.
חייבים לעשות משהו כדי לחלק את הלידים בצורה טובה יותר!
נשמע מוכר, נכון?
אני בטוח שגם לגם ייצא לדבר עם מישהו או מישהי מצוות המכירות ולקבל על הראש שחלוקת הלידים וההזדמנויות לא הוגנת.
השאיפה שלנו היא שהפוקוס והאנרגיה של צוות המכירות יהיה מוכוון לסגירת העסקה הבאה ולא במי קיבל יותר לידים, אבל האמת היא, שבמקרה הזה הם צודקים… חלוקה לא שיוויונית של לידים יכולה ממש לבאס ולפגוע במוטיבציה.
אז החלטתי הפעם לדבר בדיוק על זה ולהראות לכם איך ליצור מנגנון אוטומטי לחלוקת הלידים באופן שווה בין אנשי המכירות אצלכם.
כל מה שצריך זה לקבל את הליד לתוך מערכת האוטומציה שלנו (מייק כמובן), לבצע בדיקה בטבלה שננהל (בגוגל שיטס למשל – אבל באמת שזה יכול להיות בכל מקום אחר) למי צריך להעביר את הליד החם הזה ולבצע את השיוך ב CRM.
כל ההסברים בסרטון שצירפתי כאן:
אז למדנו איך לחלק לידים באופן שווה בין חברי הצוות ועכשיו צוות המכירות יכול להשקיע את הזמן במכירה הבאה ופחות בלספור כמה לידים כל אחד קיבל…. 😎