בסדרת הסרטונים הנוכחית נצלול לעולם הוואטסאפ ונבין איך למקסם את השימוש בפלטפורמה הזו לתקשורת חכמה עם לקוחות ולהגדלת המכירות.
וואטסאפ, שהתחילה כתוכנת מסרים מיידיים, הפכה להיות הרבה יותר – רשת חברתית שכולנו מבלים בה לא מעט, מתקשרים עם חברים, צורכים חדשות, ולפעמים אפילו קונים מוצרים.
כבעלי עסקים, חשוב לנו להיות נוכחים במקום שבו הלקוחות שלנו מבלים את רוב זמנם, וזו בדיוק הסיבה שוואטסאפ הפכה לכלי חיוני עבור תקשורת עסקית.
בפרק הראשון דיברנו על היתרונות והחסרונות של וואטסאפ API, השוונו בין פתרונות רשמיים ולא רשמיים, למדנו על סוגי תבניות הודעות, הבנו את חלון השיחה וכיצד לנהל את העלויות בצורה מיטבית.
בפרק השני דיברנו על השינויים שמטה עושים סביב נושא התמחור וחלונות השיחה.
בפרק השלישי עברנו לתכלס והקמנו ביזנס מנג'ר לניהול הנכסים שלנו בפייסבוק וגם אפליקציה בממשק המפתחים של פייסבוק עבור חשבון הוואטסאפ שלנו ובסוף חיברנו את הכל למייק ואפילו שלחנו את הודעת התבנית הראשונה שלנו.
בפרק הנוכחי נלמד איך מכינים הודעות תבנית בממשק של מטא ואיך אפשר להשתמש בהן במייק כדי לשלוח פניה יזומה ללקוח.
כל ההסברים בסרטון שצירפתי כאן:
1 בואו לראות איך לשלב את וואטסאפ בעסק שלכם בצורה חכמה ויעילה, תבינו את כל האפשרויות, העלויות והאתגרים העומדים לפניכם כדי להפוך את השימוש בכלי הזה לאפקטיבי.